lördag 27 februari 2010

Alltså, vad tycks?

Kände att det behövs något nytt i mitt liv, jag behöver bana nya spår, söka mig mot outforskade områden, vara lite wild and crazy.

Så jag ändrade layout på bloggen.

Vad tror ni? Jag ju van vid den gamla och trivdes bra med den, men kanske man ska ha en ny vårutstyrsel? Lite ljusare? Lite lättare?

Ja jag får se. Provar väl den här under helgen.

Inte lönt att fråga maken. Hans inställning är a) allt som är nytt är nog skit, b) allt som är gammalt och vant måste vara bättre.

Och det är jag ju i och för sig tacksam för. Gammal och van som jag är.

7 kommentarer :

  1. Jamen det känns...pastellprickigt...
    vårlikt prickigt...glatt prickigt...hmm...

    Det känns prickigt helt enkelt!

    Kul!! :)

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Larsson: man blir prick-glad! Fast vart har rapporten om gårdagens middag tagit vägen?? Eller tänker du låta oss leva i okunnighet om gårdagens delikatesser kanske :-) ?

    SvaraRadera
  3. Vårfrääääscht! Passar bra här i våra sydliga barmarker :)

    SvaraRadera
  4. Jag kanske tycker det är lite väl prickigt, men jag gillar typsnittet jättemycket!

    SvaraRadera
  5. Jo visst.....prickigt......
    och prickigt är det väl inge´fel på....eller...
    Men jag måste nog instämma i makens resonemang här - du vet "gammalt och vant är nog bättre"....

    Kanske om prickarna hade en annan färg.....
    Nej fy så avig jag är...
    Men .....nja.....
    Den här bloggen är så väldigt läsvärd, rolig och trivsam....men inte så prickig....
    Om vi säger så.....

    SvaraRadera
  6. Ljust och känsla för lite vår. Tycker absolut att den är ok.

    SvaraRadera
  7. Den gemensamma nämnaren tycks vara att det är prickigt? Och det får man ju hålla med om.

    Men om sen prickar är bra eller dåligt tycks det råda skilda meningar om. Så det blev jag ju inte så mycket klokare av! :-)

    Ska villigt erkänna att jag själv studsar när jag öppnar bloggen och min första tanke är att något virus tagit över... men sen tycker jag ju det ser rätt så glatt ut.

    Åh, beslutsvånda...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.