måndag 9 november 2015

Måndagkväll

Det är något som snarkar. Det är inte jag. Det är något som läser koncentrerat och intensivt. Det är heller inte jag. Det är någon som håller på att tvätta i tvättstugan. Nix. Inte jag.

Så vad jag gör jag då? Jag sitter och har stickat lite. Känner mig oerhört förutseende och begåvad som igår gjorde köttbullar i mängd så att kvällens middag blev en lättsam historia.

Det finns äpplepaj kvar sedan i helgen också, så det kanske blir lite kvällsfika om en stund.

Man kan ha det sämre en måndagskväll, faktiskt.

Vad som snarkar? Denna här.

3 kommentarer :

  1. Den bilden är fotograferad med kärlek!
    Det tar sin tid det också!
    När jag har gjort alla "måsten" ska jag ta mig tid och sätta mig och klappa och gosa med min "borde".
    Kram till Dig!
    Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maja! Så kul att höra ifrån dig.
      kram

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.