lördag 11 juni 2016

Workout

Dagen har inletts med en promenad på golfbanan. Att kalla det "att spela" vore till att ta i. Solen sken. Sällskapet var trevligt. Det räcker ju faktiskt långt, det med.

Maken och jag är inte direkt några hurtbullar, det kan man inte påstå. Jag är för all del rätt bra på att äta bullar, men jag tror inte att det kvalificerar för att man ska ses som en välgymnastiserad typ. Jag är mer en mind-motionär. Jag motionerar väldigt bra i andanom så att säga, och jag tänker mig att det ändå är ett steg i rätt riktning.

Nu har dock maken kommit på den ultimata workouten. Bra för biceps. Bra för ryggen.  Bra för flåset. Och alldeles väldigt bra för endorfinerna!

Det här, det är min typ av träning det. Enda risken är väl att gymnastikredskapet biter en i näsan.


4 kommentarer :

  1. Eller att hon kräker på honom!! (erfarenheten talar, minns en båtresa för ca 30 år sedan��!)
    Kram från syrran som sedan dess inte lyft en nyäten baby upp över huvudet

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Visst är det? Har för mig att det finns något som heter att träna med fria vikter (?) - och friare än så här blir det nog inte :-)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.