fredag 23 mars 2012

Jag beklagar

Det finns inget jag önskar högre - eller jo, om vi ska vara ärliga finns det kanske det, men inte många saker i alla fall - än att hålla mina bloggläsare på gott humör! Vill folk läsa min blogg blir jag glad. Har man synpunkter, typ på ordeverifiering av kommentarer, lyssnar jag gärna på det. Och tar bort ordverifieringen.

Men nu är det så att jag fått in en del spam i kommenteringarna. Katter bland hermelinerna - eller om det var tvärtom? Ulvar i fårakläder. Elakartade kommentarer. Så jag har, trots att det bär mig emot, återinfört ordverifieringen igen.

F'låt. Jag hoppas att ni ändå vill och kan kommentera.

Eller ska jag kanske införa förhandsgranskning? Så att jag kan mota spammen i grind?

7 kommentarer :

  1. Det där later inte alls trevlig, de elaka kommentarerna menar jag. Jag skulle inte heller läsa sadant.

    SvaraRadera
  2. HATAR VERKLIGEN ORDVERIFIERINGEN!!!!
    LEDSEN, MEN JAG AVSKYR DEN!
    KAN DU INTE TA LITE SPAM?
    Får också konstiga erbjudanden, men de fastnar oftast i spamen!
    Ordverifieringen är hemsk!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj, det var snabbt!

    OK, Maja, då tar jag bort ordverifieringen igen, men inför förhandsgranskning. Jag vill INTE ha in spam i min blogg, men jag vill ju gärna ha kommentarer... så jag hoppas det är ok med förhandgranskning?

    SvaraRadera
  4. Ju mindre besvärligt det är att kommentera, desto bättre är det :D
    Ta du förhandsgranskningen...På min blogg kan jag välja att kommentarer av tidigare godkända kommentatörer? heter det ens så? är godkända utan granskning fortsättningsvis :D

    Och du...du har minsann också snyggat till bloggen sen sist ;) Fint!

    SvaraRadera
  5. Fabraholic; berömvärd positiv anda du visar! Finemang!

    Another Blågg; Ska kolla om den funktionen finns här, det vore ju jättebra. Tack!

    SvaraRadera
  6. Förhandsgranskning är ok. Ordverifiering är vidrig och nästan helt omöjlig att tyda. Det här är helt ok. Men du, vem vill vara elak mot snälla dig? Fy, fy skäms på sådana människor!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.