onsdag 7 november 2012

-19,9

Så nära, men ändå snuvad på målsnöret. Jag gissar att det kanske var så Lisa Nordén kände sig när hon var den där halva millimetern från att få sitt välförtjänsta OS-guld? Jag hade hoppats på -20 kg idag, men vågskrället vägrade att klämma ner sig det där sista hektot fast jag liksom försökte att andas ut allt jag kunde så att det åtminstone inte skulle stupa på välfyllda lungor.

Det var ostens fel.

... men det var det värt!! Det kommer ju fler veckor. (Och mer ost också, för all del).

7 kommentarer :

  1. Men, snälla Du. Har du lagt bort en tredjedel av dig???
    Tappa inte för mycket nu!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns mycket kvar, så risken att jag skulle försvinna får nog ses som tämligen obefintlig - och det tror jag maken tycker är bra!

      Radera
  2. Wow vad du är DUKTIG!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är jag! (Ingen falsk blygsamhet här inte)

      Radera
    2. Det ÄR heller inte läge för blygsamhet! :)

      Radera
  3. Väl kämpat!!!

    Men -20? Blir orolig att jag inte kommer att känna igen/hitta igen dig nästa gång vi ses. Lovar du att ha en nejlika i knapphålet? Om den inte blir för tung, vill säga... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lovar! Om inte annat så har jag väl Huliganen med mig, och HAN är sig lik!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.