söndag 3 augusti 2014

Jaha? Och?

Lite golf står på agendan, trots att det ska bli 29 grader. Men jag vet inte om jag tror på några väderleksutsikter längre.

Enligt SMHI ska det åska och regna fram tills kl 9, och sen sätta igång kl 15 igen och hålla på hela kvällen.

Enligt DMI ska det regna pyttelite en liten stund till och sen vara strålande väder.

Enligt YR ska det vara vara strålande väder mest hela tiden.


Vår egen åskbarometer kan man inte lita på längre han snarkar sig igenom dunder efter brak.

Så det är som Tomas di Leva sjöng vem ska jag tro på, tro på, tro på...

Ja inte vet jag. Men jag tar med ett par regnbrallor för säkerhets skull. Just nu skiner i alla fall solen (nästan) och det regnar samtidigt. Och just det, det mullar visst lite också.

2 kommentarer :

  1. Here's hoping you're not currently golfing in the rain!

    SvaraRadera
    Svar
    1. It was a really wet round of golf - but not from rain. Really hot, so it was a sweaty business!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.