måndag 3 december 2018

Jag är nog ingen demonregissör

Jag har nog sagt någon enstaka gång att jag har väldigt gulliga barnbarn? Och när man då hade båda på plats så tänkte jag att nu, nu tar jag en bild på flickorna tillsammans.

- Sitt fint! uppmanade jag och tog fram kameran.





Jag tror nog inte att Ingmar Bergman känner sig hotad i sin grav direkt. Å andra sidan så tycker jag nog att mina aktriser vinner stort på sin gullighet.

När vi hade givit upp det där med att ha syskonposering övergick morfar och Grynet till att ha kuddkrig, med oss andra som åskådare.


Vi får jobba vidare på det där med att få till en fin liten syskonbild. Men det går ju bra så här med, tänker jag.

Tittut!

2 kommentarer :

  1. Fina bilder!/ farmor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan ju inte bli något annat med sådana små modeller :-)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.