söndag 21 november 2010

Skånsk vinter





Det är ju inte direkt så att skidan, den slinter.

9 kommentarer :

  1. Va falls?!! Har du lärt dig använda penslar i Photoshop?!!! Du är ju numera en riktigt avancerad användare...

    SvaraRadera
  2. Nu får du nog snart döpa om bloggen till Västgötaspets, trädgård och fantastiska bilder! Tycker jag i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Tycker som Annika! Dop Dop Dop och ja tack, jag kommer på dopfesten =O)

    SvaraRadera
  4. Men alltså! Vilka fantastiska bilder.
    Du kan nu byta yrke till fotograf. Kanske samarbeta med maken och ta fantastiska bilder på kryp och på individer han gräver fram, som varit döda i tusentals år men säkert gör sig på bild ändå. ;)

    SvaraRadera
  5. Angela, just det! OCH (här är plats för triumferande trumvirvlar), jag har minsann använt gaussian blur också (det låters om en venerisk sjukdom men ska tydligen vara jättesnitsigt enligt vår instruktör).

    Annika; tack! Och du - det är minsann den fina försättslinsen jag fick av dig som kommit till användning.

    Anki; du är hjärtligt välkommen! Bubbel och små snittar kanske?

    Jea; typ skelett i motljus? fårbajsbagge på diagonalen? Kan det finnas en marknad för sånt?

    SvaraRadera
  6. Fjärde bilden borde bli julkort. Jättefint!

    SvaraRadera
  7. Gaussian blur..., oj, nu är du nog mer avacerad än vad jag är. Men jag ser att du gjort det på sista bilden. Superfint!

    SvaraRadera
  8. Anna-Karin: bra idé - jag vill också ha ett sådant julkort! Fast med en Hampus photoshoppad in någonstans (fixar du väl lätt som en plätt Syrran?!)

    SvaraRadera
  9. Anna-Karin; tycker du verkligen att den utstrålar julstämning? Ska det åtminstone inte vara lite julskinka och grönkål?

    Angela; skulle inte tro det. Gårdagens kurs (sista gången) lämnade mig i total förvirring...

    Annika; det gäller ju bara att få Huliganen att ställa upp på att se lite julig ut. Kan vara knepigt!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.