söndag 14 augusti 2011

Stoppa pressarna!

Herregud, det blev fel! Maken har återigen ryckt ut för att jag inte ska vilseleda min intet ont anande omgivning.

OK, så här var det i förra inlägget; första bilden på Norreport var från norr. Inte öster. Absolut INTE öster. (eller något annat väderstreck för den delen). Andra bilden, inifrån Norreport var ut mot söder och inget annat.

Man kunde ju tycka att själva namnet Norreport varit en vägledning, så att man inte blandade in ovidkommande väderstreck som öster och väster och sånt. Om man varit lite smart alltså. Tänkt till litet. Eller, för all del, bara tänkt.

Jaja. Det är tur man har makar som håller koll.

2 kommentarer :

  1. Vi är alla djupt tacksamma för att maken ser till så vi inte blir vilseledda :-) ! Bilden på bensinpumparna flyttade mig raskt tillbaka till en tid som jag inte visste att jag kom ihåg....

    SvaraRadera
  2. Annika; visst är det skönt att ha honom att förlita sig på?

    Bensinpumparna var riktigt snygga, faktiskt!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.