lördag 28 april 2012

Liebster Blog



Till Huliganens oskrymtade belåtenhet och glädje har vår blogg fått en award! Nämligen den (antar jag) tyska Liebster Blog från den generösa och trevliga Fabraholic. Jag tycker absolut ni ska kika in hos henne för detta är en spännande och synnerligen reseintresserad kvinna med vars hjäp man besöka många länder - även om man inte själv har möjlighet att åka dit just här och nu. Man kan även lära sig en hel del om sömnad och quilting, även om jag just inom det området känner mig tämligen obildbar...

Själva awarden ser ut så här:


Visst är den fin?! Tack så himla mycket Fabraholic!

Det enda jag behöver göra är att tacka vederbörande - och det är väl självklart att jag vill göra det! Länka tillbaka till hennes blogg - se ovan, glöm inte att titta in! Dessutom ska man klistra in bilden - jajamensan! Samt utse fem andra bloggar man vill lämna awarden vidare till. Och av alla trevliga bloggar jag följer väljer jag följande

Fru Sederblad - en blogg om höns, hästar, foto och inredning i den skånska myllan
Mullehästen . för att den får mig att skratta - nej, gapflabba! - så gott
Rut och Kanel - för härliga hundar, fina foton och en skön matte
Krutrut - för fantastiska foton och underfundiga texter
Syrran - för att hon är världens bästa syrra och för att hon är så duktig på att quilta och smida - också har hon ju världens sötaste Zoya!

Glad lördag på er alla!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.