söndag 29 april 2012

Nähänä

Blev maken nöjd? undrar ni säkert. Nu när jag lade in en rättelse och allt.

Tyvärr. Det smärtar mig att meddela att maken blev alls inte nöjd.

- Dopfunt?! frustade han. Det är ju ett brunnskar! utropade han sedan. Spela roll, muttrade jag tyst och hädiskt för mig själv.

- Sa jag Adam av Bremen? fortsatta han sen. Jag suckade lite. Bara lite. Så att det drog en stormvind genom Huliganhemmet, typ.

Kanske han inte gjorde det. Kanske det var Adam von Düren i stället.

Och stämmer nu inte det, så skiter jag faktiskt i det. För jag tycker vi tappar bort fästingfrågan i det hela här lite, det tycker jag nog.


2 kommentarer :

  1. Vem tusan är Adam von Düren? Adam VAN Düren skall det va.
    /M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Premiärkommentaren för maken! Efter nästan 3 års bloggande... och tänk att det som lockade fram dig var ett 'o' i stället för ett 'a'.

      Det känns ju dock bra att allt beträffande denne Adam nu är utrett, det tycker jag.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.