fredag 25 juni 2010

Eftersom jag redan är gift...

... och har en man uppepå huvudkudden så behöver jag ju inte lägga sju sorters blomster under den.

Men blommor har jag plockat i alla fall, och dem ska vi ha med när vi snart traskar iväg till syrran för att fira midsommar med henne och Ellenfamiljen.



- Du vet att de är mördade, va'? utbrast maken när han skådade blomsterprakten.
- Jajamen, svarade jag hurtigt då, vi ska ha små lik på matbordet! Det blir gemytligt och trevligt.

Så kära bloggläsare, med denna bild på små giljotinerade sommarblommor önskar Huliganen och jag en Glad Midsommar!

4 kommentarer :

  1. Önskar er detsamma!
    Har också mördat ett gäng blomster i dag - fullkomligt skrupelfritt....:0)

    SvaraRadera
  2. Och Syrran som pausar i jordgubbssnoppandet ser redan fram emot de fina blommorna (mördade eller ej !) Välkomna!

    SvaraRadera
  3. Och även maten man glufsar i sig glatt är kadaver, så det kan ju passa bra!

    Vad trevligt det var igår!

    SvaraRadera
  4. Ja du Britta, vi hundmänniskor, vi är nog lite mordiska av oss! ;-)

    Annika och Anna-Karin, visst var det! Väldigt trevlig kväll!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.