tisdag 22 januari 2013

Plötsligt händer det

Jag har ju inte direkt bloggat för att vinna ovansklig ära och bli snuskigt rik. I så fall borde man nog skriva om något mer av allmänintresse, något som en nyfiken omvärld bara suktar efter att få veta. Dit kan man kanske inte räkna en västgötaspetsägares öden och äventyr, inte ens om man kryddar anrättningen med makens spektakulära intressen.

Men plötsligt händer det! Huliganbloggen har länkats till från helt andra källor, källor som nog har aningens fler läsare än vi...

Nu undrar säkert ni andlöst vad det är som väckt uppmärksamhet? Kan det vara makens skalbaggar? Mina ständiga kanelbullar? Huliganens åsikter om det mesta?

Nja, inte riktigt. Det var det här inlägget som uppenbarligen gett anklang i vida kretsar. Jag känner mig mycket hedrad, inte minst därför att jag till alla mina andra epitet numera kan lägga titeln "Halmianska från Lund"!

Är det nu så att bloggen kommer att hemsökas av diverse fotbollsfantaster från såväl Halmstadbloggen som Svenskafans hemsida, ja då blir ni kanske lite besvikna. Fotboll är inte liksom huvudämnet i den här bloggen - men vi kanske kan bättra oss? Och skulle vi kunna vidarebefordra ett lite önskemål från maken, denna retro-fantast; snälla rara, nog kan ni väl ta tillbaka de käcka revärerna på Halmias röda byxor?

Huliganen låter hälsa att även han numera ser sig som Halmian.



3 kommentarer :

  1. Visst skulle den fyrbenta Halmianen vara en perfekt maskot för laget. Möjligtvis vill han inte ikläda sig byxor - revärer eller ej - men det kan de väl bortse ifrån. Kan se honom komma in på planen före avspark, snyggt dribblandes en boll....

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...eller möjligtvis tuggandes på den?

      Radera
  2. congratulations on your new followers! I must tell Mark of your new football connections...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.