onsdag 4 september 2013

Premiär

Efter en efterhängsen huvudvärk och allmän olustkänsla i kroppen har jag drabbats av en akut attack av oj-vad-det-är-synd om mig. Jag förpestade min omgivning med att kasta synnerligen dystra blickar omkring mig.

Men så kom jag på! Jag fick ju en hotwater bottle i födelsedagspresent och nu ska det bli en tidig kväll i sängen tillsammans med denna hemtrevliga sak.


Dessutom har maken just utfordrat mig med oxrullader, så det går alls ingen nöd på mig.

Sen vill jag också ha sagt att även om det kanske inte direkt synts på bloggen så har jag faktiskt sytt lite också senaste tiden. En mycket viktig sak. En dyna till Huliganen som han kan ligga på när han är med mig i syrummet. Huliganen är inte mycket för dynor, inte ens om de är prickiga. Så enda anledningen till att han ligger här och ser förtjust ut är att jag har mutat honom med Frolic. Direkt tacksam kan man inte kalla honom - men söt!


5 kommentarer :

  1. Krya på Dig!
    ...Och under tiden får Du ha det så bra;-)
    kram//Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Du också! Jag har precis stickat klart ett kuddfodral, så jag tycker nog livet känns helt ok :-)

      Radera
  2. I hope the hot water bottle helped - and Hampus' bed is lovely!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.