söndag 8 september 2013

Starten


Hjärnan har gått varm idag - jag har tillbragt hela dagen hemma hos syrran och pillat med tyg. OK, vi har gått på hundpromenader. Druckit te. Men resten av tiden har vi suttit i hennes arbetsrum och jobbat och haft himla kul!

Det kommer ett mer regelrätt inlägg framöver, men jag har en söm att sy. En hjärna att vila. Lite mat att äta.

Jag kan dock avslöja att det blev mer än en fingertuta. Man kan också fundera på när en grytlapp inte är en grytlapp? Sen kan man dessutom fråga sig om det är så att söm nr 7 är förhäxad?

Jag återkommer i ärendet!


6 kommentarer :

  1. Kan man då kalla mig en häxjägare? Kram Syrran

    SvaraRadera
  2. Det ser mycket lovande ut! Kramar Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Man kan nog inte gå så fel med fjärilstyg tror jag!

      Radera
  3. Nu är Du snart fast...
    Kram och Lycka till!
    Maja

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.