måndag 9 augusti 2010

Inte Alla Hjärtans dag

Är det konstigt...


...att man älskar maken?

7 kommentarer :

  1. Oj vad med inlägg det plötsligt ploppar upp. Mycket märkligt för när jag tittade in för en stund sedan var det senaste inlägget från i torsdags tror jag. Jag blir sååå förvånad så jag inte ens vet vad jag ska skriva.
    Men visst jag håller med dig om att det inte är konstigt att du älskar din make!
    Och Jea hon älskar ditt sätt att beskriva saker i din vardag! ♥

    SvaraRadera
  2. Men Jea, så konstigt? Här har man skrivit, flitigt som ett bi, också syns det inte? Hm... osynligt bläck, kanske?

    Emelie & Annika; kort och koncist! ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det är här problemet ligger. Jag har inte fått alla mail de sista dagarna heller, för att sedan ploppade det upp en massa...

    SvaraRadera
  4. Jea; det är kanske så att cyberguden tycker att du behöver lite vila och ro från att ständigt bombarderas av mail och blogginlägg?

    Lotti: Visst är han! (Han muttrade bara lite misslynt att "nu tror alla dina bloggläsare att du bara fick EN ros, när du fick en hel bukett". Och det fick jag. Men jag är ju så artistisk av mig så jag tyckte det blev snyggare att bara visa en.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.