tisdag 17 augusti 2010

Det jobbas...

...något alldeles förfärligt just nu. Slit och släp. Stånk och stön.

Men hur kul är det för er att läsa om? Därför vill jag i stället rekommendera att ni kikar in hos Krutrut där jag hamnade en dag när jag surfade runt på andra bloggares blogglistor: en blogg med väldigt fina bilder på mycket, men framför allt på hundar. Dock ej hundar av Huliganmodell utan snarare alldeles tvärtom. Fast när det gäller envishet och ihärdighet så verkar det dock ändå finnas vissa likheter? Även om då just Huliganen inte har förstått njutningen med att bada i pool...

4 kommentarer :

  1. TACK!
    Jea tackar så HEMSKT mycket för den länken. En massa platta nosar att beskåda. Platta nosar som Jea fullkomligt ÄLSKAR. Plus en massa fina bilder på allt möjligt. Mysig blogg, den kommer jag att följa. (den också, hur ska man hinna med alla?)

    SvaraRadera
  2. Personligen är jag inte SÅ förtjust i platta nosar - men jag är väldigt förtjust i de här bilderna, och i hur den här matten älskar sina hundar och hur hon får deras personlighet att lysa fram genom skärmen.

    SvaraRadera
  3. Det är ok, det verkar som man antingen älskar eller hatar (åtminstone ogillar) platta nosar. :)

    Bilderna var fantastiska - både de som är tagna med kamera och de bilder hon målat själv. (har du varit in på hennes hemsida också och tittat under "Portfolio" ?)
    Vilken konstnär hon är. Det är annat än min Ko/tax det! ;)

    SvaraRadera
  4. Jamen Jea, ko-taxar har också sin givna plats i tillvaron! Den hade en slags...hm.. hur ska jag uttrycka det?.. jo! 'naiv charm' som var väldigt tilltalande!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.