måndag 27 september 2010

Fotografisk måndag

Veckans uppgift: cirklar och rektanglar.










8 kommentarer :

  1. ÅÅÅhhhh för svampbilden! Vilken förtrollande bild!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag måste erkänna att jag är lite (läs: "ganska". Eller "mycket") nöjd med den.

    SvaraRadera
  3. Har du blivit helt galen?!! Vilken super, superfin svampbild du lyckats få till! Nu blir ju den härade amatörfotografen grön av avund... Typiskt. Och jag tycker förresten att du ska vara MYCKET nöjd med den. Bra gjort!

    SvaraRadera
  4. ...men runda flaskor i kvadratiska fack; det är genialiskt, my dear Hansen!

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Förträffligt! Bra!

    Jea blir sugen på att fota, först har jag varit hos Krutrut (tack för att du gav mig den länken) och nu hos dig.
    Jag vill också kunna fota bra!

    SvaraRadera
  6. Angela, ok då - om du säger det så. Jag är mycket nöjd! ;-)

    Bitte, jag förstod att du skulle se storheten i denna bild, med ett sånt motiv kan man ju inte gå alldeles fel.

    Jea, jag har sett många fina bilder på Dino så det kan du visst!

    SvaraRadera
  7. Blir sååå avundsjuk! Jag vill OXÅ gå på fotokurs och lära mig fotograferandets svåra konst...

    Men Irene, om jag är lägger huvuvdet på sned och skrapar med foten...kan det tänkas då att du vill dela med dig av kunskaperna? Bara nåt litet iaf??
    *kniper hårt om tummarna*

    Sen vill jag bara säga;
    Jag ÄLSKAR din blogg!! :)

    Å dig.
    Å Huliganen.
    Å Maken (men bara sådär platoniskt förstås!)

    SvaraRadera
  8. Kära Larsson, jag har minsann sett dina bilder, du behöver ingen fotokurs! Även om det är väldigt roligt, det är det! När jag fotograferar Huiganen ser ha mest ut som en liten larv. Eller myskoxe.

    För övrigt är det väldigt ömsesidigt!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.