fredag 1 april 2011

Det regnar

... och åt det kan jag bara säga;

Men det är fredag! Fredag! FREDAG!!! Då får man minsann lust att utbrista i ett litet "tralalala". Sen är det också så att regn i april är liksom så mycket trevligare än regn i november. Eller februari för den delen.

Om man dessutom betänker att i eftermiddag ska jag bege mig in till den näraliggande storstaden för att träffa en synnerligen god vän, gå och fika och besöka Frk Garn och förhoppningsvis hitta fina garner som vill flytta hem till Huliganhemmet, ja då kan man inte annat än tycka att livet, det är en ganska utmärkt inrättning ändå.

2 kommentarer :

  1. Tänk så lite dåligt väder betyder och så mycket godare kaffet smakar i sällskap med en synnerligen god vän.
    Hoppas din fredag blev trevlig och att du hittade många färgglada garn"bollar" som Huliganen kan sabotera...

    Ninnie

    SvaraRadera
  2. Ninne; visst är det så! Fredagen blev väldigt, väldig trevlig - och visst hittade jag garn. Som jag hoppas Huliganen inte kommer att sabotera. ;-)

    Jag hoppas du, i din tur,får en bra helg!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.