lördag 29 januari 2011

Som sagt

Som sagt. We are not amused. Verkligen inte

Skon hittades igen. Märkligt nog i den låda som jag redan letat tre gånger i? Antingen är det då antingen a) ett spöke, b) dåligt letande av mig, c) fel på lådan eller d) makens fel. Själv lutar jag åt a) med d) som runner-up.

- Så bra! sa jag till Huliganen, - jag har hittat skon!!
- Suck, sa Huliganen. Sen la han till: fy f-n.

Fast ärligt talat, hur sätter man skor på så korta ben? De bara kasar av och är till besvär. Maken skrattade rått och sa uppmuntrande till Huliganen att han såg ut som en anka. Det föll inte i god jord.

3 kommentarer :

  1. Heh! Kolla in minen! Och svansen! Och skorna! Definitivt amused, det är jag. (hjälper de då?)

    SvaraRadera
  2. http://krutrut.com/blog/index.php/2010/03/06/these-boots-are-made-for-walking/

    De enda skorna som jag anser vara värda att köpas är de som jag hade under förra vintern på Rut. Ett klobrott på ena baktassen, en amputerad tå på den andra baktassen.

    Kolla upp dessa dojjor! Superbraiga!

    KRAM LISA

    SvaraRadera
  3. Emelie; just det. Minen säger allt.

    Krutrut-Lisa; åh, tack! Ett handfast tips, precis vad som behövs. Ska genast kolla upp.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.