söndag 7 mars 2010

Läsning för själ och sinne

En av de trädgårdsbloggar jag länkat till har lagt ner. Jag har full förståelse för att man kan vilja börja om, göra något annat, hitta nya vägar att gå.

Länken till Den Ofrivilliga Trädgårdsdesignern ligger dock kvar, för man kan ju läsa de gamla inläggen tycker jag. Det mår både man själv och ens själ bra av.

Dock har bloggerskan till all lycka lanserat sin sin nya blogg, och den tycker jag man ska läsa. Den är ganska nystartad men lovar gott!

Enda bristen jag kan se är att det verkar vara väldigt lite västgötaspets i den, men eftersom förtjänsterna är så många så kan man nog överse med det.

2 kommentarer :

  1. Lol, får genast se till att träffa fler östgötaspetsar så att de kan komma med på ett hörn på bloggen!

    Ha en fortsatt skön söndag!

    ps. jag följer mina favoritbloggar via RSS-feed, men jag hittar ingen sådan hos dig. Lägg in en är du snäll så ser jag lättare när du uppdaterar! (finns som blogger-"Gadget"!

    SvaraRadera
  2. Lite mer västgötaspets så blir det perfekt!

    Jag har lagt in någon form av "prenumerera"-manick, hoppas det funkar?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.