lördag 19 december 2009

Vi är beredda!

Sängen är bäddad. Rena handdukar i badrummet. Menyn bestämd. Hunden har tränat på att fara runt i glädjeyra och stormskälla som bara en västgötapest kan.

Välkommen hem, kära dotter från din skotska tillvaro! Bara ett dygn kvar...

P.S. Jag hade även önskat lite vackert vinterväder för att fira din hemkomst. Men nu börjar jag bli tveksam till hur jag blivit bönhörd. Hallå! Vi är skåningar. Det finns liksom gränser för hur mycket snö man tål. Och hur mycket maken vill skotta.

1 kommentar :

  1. Shortbread är inhandlat, clotted cream likaså. Vinet från Saint-Pourcain (årgång 2003) står mitt på golvet, så att jag inte ska glömma bort det. Packningen är... okej, så packningen är inte direkt avklarad än(ellr påbörjad för den delen), men bortsett från det så är jag redo! Framförallt om det nu inte var ni som hade vinterkräksjuka utan hunden.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.