torsdag 14 januari 2010

Ordning och reda ska det vara!

Igår greps jag av ett sånt där ryck som jag lärt mig kan gå över om man ignorerar det tillräckligt ihärdigt. Jag greps av en lust att städa lite.

Men vad? Köksskåpen? Mja, dem städade jag ju faktiskt under december.
Tvättstugan? Faktiskt, märkligt nog, är även den tämligen nystädad.
Garderoberna? Eller i alla fall EN garderob, man ska ju inte förhäva sig? - Jag öppnade försiktigt en garderob, tittade in och stängde garderobsdörren med en rysning igen. En annan dag.

Sen kom jag på det. Titta här, jag har städat upp bland min blogglista. Gjort kategorier. Se så organiserat och prydligt det ser ut nu!

Vad tycks? Snyggt men inte pråligt tycker jag själv.

3 kommentarer :

  1. Om inte rycket går över är du välkommen hem till mina köksskåp :-).

    SvaraRadera
  2. Det har redan gått över. Det gör såna ryck snabbt, gudskelov!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.