söndag 17 januari 2010

Nu ska jag snart skriva om något annat

Men inte än. Först måste jag ju säga att jag kom på en alldeles bra sak till med Grytan! (För övrigt skrev Lisa Förare Windbladh idag i Sydsvenskan att det är himlans bra att ha en le Creuset. Jag nickade instämmande och tänkte att hon vet minsann vad hon talar om).

Jo, den här andra bra saken är att det rymdes så mycket mat i den att idag behöver jag inte laga något, vilket är skönt när man är lite frusen och ruggig.

Det får bli tupp i kyllingakläder idag igen. Det ska vi nog överleva.

Sen var det en annan sak. Ni tänker kanske att det skrivs förvånansvärt lite om Huliganen nu och bara om en massa franska grytor? Då vill jag genast tala om att även hunden gillade coq au vin:en. Ja, han är bortskämd, det råder det nog ingen tvivel om. Men han fick bara lite, någon måtta får det vara tycker jag. (Det tycker inte han).

1 kommentar :

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.